
Bestellen
Ik wil mijn bestelling annuleren, maar ik heb al betaald. Krijg ik mijn geld gewoon terug?
Het door u al betaalde bedrag zal door LAB21 worden teruggestort na aftrek van gemaakte kosten als gevolg van uw annulering.
Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?
Nee, tenzij nadrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen. Wanneer u uw order bevestigd wordt het interne orderproces in gang gezet. Tijdens dit proces worden er door LAB21 kosten gemaakt, welke wij bij annulering genoodzaakt zijn door te berekenen.
Ik heb per ongeluk te weinig besteld, wat nu?
Wanneer u dit voor de levering constateert kunt u contact opnemen met LAB21. Indien uw order nog niet is ingepland voor transport kunnen wij deze voor u aanpassen. Houd er wel rekening mee dat wanneer u een artikel heeft besteld dat speciaal voor u wordt ingekocht, u deze niet kosteloos kunt aanpassen.
Wanneer u een tekort na levering constateert kunt u contact opnemen met LAB21 voor een nabestelling.
Kan ik mijn bestelling ook nog aanpassen wanneer deze al is ingepland voor levering?
Nee, dit is niet meer mogelijk aangezien dit grootte invloed kan hebben op de geplande route. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een vrachtwagen die ineens te vol of te zwaar wordt.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Ja dit kan, maar uitsluitend telefonisch. Neem contact op met LAB21 om uw bestelling aan te passen.
Hoe kan ik een product dat niet voorradig is bestellen?
U kunt hiervoor contact opnemen met LAB21. Wij kunnen u dan vertellen wanneer wij de bestelling weer op voorraad verwachten en wanneer deze weer geleverd kan worden.
Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
LAB21 werkt zonder minimale bestelhoeveelheid. In sommige gevallen kan er een toeslag worden berekend. Raadpleeg onze website voor meer informatie.
Hoe kan ik bij LAB21 bestellen?
Bestellingen worden altijd via onze website verwerkt. Onze verkoopadviseurs helpen u graag bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hiervoor langskomen in een van onze showrooms, of per e-mail of telefoon contact opnemen.