Bestellen

Ik wil mijn bestelling annuleren, maar ik heb al betaald. Krijg ik mijn geld gewoon terug?

Na aftrek van gemaakte kosten als gevolg van uw annulering zal het resterende bedrag door LAB21 worden teruggestort.

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?

Nee, tenzij nadrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen. Wanneer u uw order bevestigt, wordt het interne orderproces in gang gezet. Tijdens dit proces worden er door LAB21 kosten gemaakt, welke wij bij annulering genoodzaakt zijn door te berekenen.

Ik heb te weinig besteld, wat nu?

Wanneer u dit constateert kunt u contact opnemen met LAB21. Indien uw order nog niet is ingepland voor transport kunnen wij deze voor u aanpassen. Houdt u er wel rekening mee dat wijzigingen niet altijd kosteloos zijn.

Kan ik mijn bestelling ook nog aanpassen wanneer deze al is ingepland voor levering?

Indien er minder materialen nodig zijn, is dit niet mogelijk. Deze zijn al besteld, klaargezet en ingepland voor levering. Is er sprake van te weinig materiaal dan kan het zijn dat er een nalevering moet plaatsvinden.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Ja dit kan, graag schriftelijk en voor het uitvoeren van de voorinspectie. Neem contact op met LAB21 om uw bestelling aan te passen.

Hoe kan ik een product dat niet voorradig is bestellen?

U kunt hiervoor contact opnemen met LAB21. Wij kunnen u dan vertellen wanneer wij de bestelling weer op voorraad verwachten en wanneer deze weer geleverd kan worden.

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

LAB21 werkt zonder minimale bestelhoeveelheid. In sommige gevallen kan er een toeslag worden berekend. Raadpleeg onze website voor meer informatie.

Hoe kan ik bij LAB21 bestellen?

Bestellingen worden altijd via onze website verwerkt. Onze verkoopadviseurs helpen u graag bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hiervoor langskomen in een van onze showrooms, of per e-mail of telefoon contact met ons opnemen.

Stuur een bericht


Verplicht veld  

 

Inloggen
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud mijn gegevens