Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen

Retourneren

Kan ik de niet geleverde producten ook annuleren?

Ja, dit kan. LAB21 zal dan het door u reeds betaalde bedrag ter waarde van de niet geleverde producten terugstorten.

Wat kan ik doen wanneer de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Wanneer u dit constateert bij de levering kunt u contact opnemen met LAB21. Wij gaan dan opzoek naar een passende oplossing.

Ik ben achteraf toch niet tevreden over mijn bestelling, kan LAB21 hierin iets voor mij betekenen?

U kunt uiteraard altijd een nieuwe bestelling bij LAB21 plaatsen, wanneer u de foutieve bestelling graag wilt laten terugnemen kunt u hiervoor contact opnemen met LAB21 . De kosten voor het terugnemen en opnieuw versturen van de goederen zijn dan voor u. De kosten voor het opnieuw versturen van de goederen kunnen hoger uitvallen dan dat u voor de eerste levering betaald heeft. Doordat de door ons daadwerkelijk gemaakte kosten hoger zijn dan dat wij voor de eerste levering aan de klant als bijdrage gevraagd hebben, dienen de daadwerkelijke kosten bij een retour levering of nieuwe zending wel door te belasten.

Ik blijk achteraf het verkeerde te hebben besteld, kan LAB21 hierin iets voor mij betekenen?

U kunt uiteraard altijd een nieuwe bestelling bij LAB21 plaatsen, wanneer u de foutieve bestelling graag wilt laten terugnemen kunt u hiervoor contact opnemen met LAB21 . De kosten voor het terugnemen en opnieuw versturen van de goederen zijn dan voor u. De kosten voor het opnieuw versturen van de goederen kunnen hoger uitvallen dan dat u voor de eerste levering betaald heeft. Doordat de door ons daadwerkelijk gemaakte kosten hoger zijn dan dat wij voor de eerste levering aan de klant als bijdrage gevraagd hebben, dienen de daadwerkelijke kosten bij een retour levering of nieuwe zending wel door te belasten.

Ik heb per ongeluk te weinig besteld, wat nu?

U kunt de extra hoeveelheid gewoon bij ons bestellen, soms tegen extra transportkosten. Wij van LAB21 zullen er altijd alles aan doen om de kosten voor de klant te minimaliseren. U krijgt altijd van te voren een kostenopgave indien dit voor u van toepassing is.

Ik heb per ongeluk te veel besteld, kan LAB21 dit terugnemen?

Ja, u kunt de te veel bestelde goederen (mits dat dit geen restpartij is) terugbrengen of laten ophalen. De kosten van de terugzending, administratie en magazijnhandeling zijn dan voor uw rekening. Op uw verzoek kunnen wij de exacte kosten van te voren doorgeven.

Stuur een bericht


Verplicht veld  

 

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud mijn gegevens